środa, 7 grudnia 2011

09.12 bshosa's birthday - DJ KOZE, ROBAG WRUHME & LANDO KAL @ 1500m2/Warsaw


Promotorzy w naszym kraju łatwo szafują okresleniami : "najwiekszy", "najlepszy" "producenckie odkrycie", "gwiazda" - czasem jest to fakt, czesto okreslenie na wyrost. Co roku na urodziny staram się zapraszać postaci, ktore naprawde zmienily kierunek muzyki elektronicznej - do tej pory mialem okazje goscic min. Simian Mobile Disco, Jorisa Voorna, 2000 and one - teraz czas na dwie jasnoswiecace gwiazdy z ziemii niemieckiej.

DJ KOZE i ROBAG WRUHME ! juz od lat nadają ton swiatowej scenie techno/house - co wiecej obaj kierują ta muzyke na calkiem nowe tory .Wczesniej wydający z ramienia Kompakt Recordings czy Freude am Tanzen obecnie zjednoczyli sily pod sztanadarem Pampa Records i należą zdecydowanie do najbardziej pożądanych na rynku remixerów i DJów.

zapraszam

bshosa

DJ KOZE objawil sie w polowie lat 90tych - zostal mistrzem Niemiec w turntablismie, a do albumu "Power" jego bandu Fischmob tańczyl cały swiat. Znudzony sceną pop stworzyl niesamowite sceniczne trio International Pony, jednoczesnie rozpoczynając dzialalnosc solo. Duzo remixował i wydal albumy producenckie - najpierw jako DJ Koze , potem pod pseudo Adolf Noise. W roku 2011 jest absolutną ikoną - wywoluje drżenie dłoni Djów grających przed nim warm upy i hipnotyczną ekstazę tłumów tańczących do jego beatów. Nie daje sie zamknąć absolutnie zadnym klasyfikacjom - nie wydaje duzo, jezeli juz to niestandardowo i czy to remixy czy tez produkcje - latwo zyskuja status evergreenów i wiecznych klasyków. Prowadzona przez niego oficyna Pampa Recs. dalej tłoczy vinyle i co chyba ważniejsze - wyprzedaje wszystkie na pniu. Do tej pory opublikowała tylko/aż tuzin singli i 3 albumy stając się znakiem jakości i ponadczasowości.



To właśnie dla Pampy swój ostatni longplay opublikował ROBAG WRUHME - postac rownie niestandardowa jak DJ Koze. Wieloletni producent i lider duetu Wighnomy Bros prowadził łamiącą konwenanse i wiecznie świeżą oficyne Freude am Tanzen. W 2004 roku wydał Wuzzelbud KK swojego rodzaju manifest brzmienia spod znaku WighnomyBros - minimalistycznego, polamanego, orginalnego lecz z housowym sexy groovem i absurdalnym poczuciem humoru. Paradoksalnie to właśnie rozpad duetu z Jeny sprawił, że Robag okrzepł i zaprezentował światu kolejny genialny album - Thora Vukk - melodyjny i poetycki, znów jedyny w swoim rodzaju. W tak dobrej formie jak obecnie nie byl chyba nigdy - genialne produkcje, swiezutkie remixy, odkrywcze DJsety. Tegoroczny występ artysty na Festiwalu Audioriver - głęboki, lecz motoryczny i bardzo charakterystyczny. dla wielu był absolutnym highlightem imprezy



Fakt jest taki, że łatwo mnożyc biograficzne fakty i wymieniac hiciorskie tytuly bez końca, tylko po co ? To 2 absolutnie nieszablonowe postaci, ktore na głównej scenie zagrają całą noc od północy aż do rana - rzadko zdarza nam się mieć takie line upy, wszak każdy z nich pojedynczo mógłby być gwiazdą tej imprezy. Korzystajmy więc i chodźmy tańczyć - z otwartą głową i szeroooookim uśmiechem. Supportu na 2 scenach tradycyjnie już udzielą polscy allstars, a cała przymność możliwa jest min. dzięki złocistemu J&B (http://www.facebook.com/startapartypl)

Dodatkowo na czarnej scenie dołączamy człowieka, który wstrząsnął tegorczną sceną na pograniczu house/uk bass - LANDO KAL'a.

LANDO KAL - Kalifornijczyk, mieszkający obecnie w Niemczech. Połowa kolektywu didżejskiego Lazor Sword. Ma na koncie świetnie przyjęte nagrania wydane w takich wytwórniach jak Hotflush Records czy (jako pierwszy artysta) w Numbers. House'owa instrumentacja, dubstepowe bity są jego znakiem rozpoznawczym. Dodając do tego jego obsesję na punkcie R'n'B lat dziewięćdziesiątych, detroit techno, garage, czy nawet współczesnymi producentami hiphopowymi otrzymujemy mieszankę wybuchową. Pulsujący bas - wszechobecny w jego setach - pozwolił mu gościć w całej Europie, a także w San Francisco i wielu klubach Nowego Jorku, gdzie grał jako rezydent m.in. z Sepalcure. Lando Kal wystąpi w Polsce po raz pierwszy.



09.12 1500m2

MAIN STAGE :

DJ KOZE (Pampa Rec., Kompakt//Hamburg City)
ROBAG WRUHME (Pampa Rec., Freude am Tanzen //Jena)
Dr Dip (detroitZDRoJ) vs MO (Recognition)
bshosa (1500m2/detroitZDRoJ) vs Easy Audio (Ponton)

MUSIC OF THE FUTURE STAGE :

LANDO KAL (Lazor Sword, Hotflush, Rush Hour //California)
Mustnotsleep (MusicOfTheFuture)
Pvre Gold (RedBullMusicAcademy/Wroclaw)
Kosakot (Sorry, Ghettoblaster)
Najar (ClubCollab)
PittiSchmitti (Fiasko)

B'DAY EXTRAVAGANZA STAGE :
Eli (my'o'my/detroitZDRoJ)
Novika & Mr Lex (Beats Friendly)
Pol On (Pets)
Chmara Winter (Pets)
Mic Ostap (RedBullMusicAcademy, Recognition)
Joe Roberts (DJmag /London)
Leon (Audioriver)
Rebus (DOM/Lodz)
Juniore (muno.pl/Poznan)
Mikobene(Elevation Rec.)
Warsaw Calling

limited amount of TICKETs for 25 PLN ON PRESALE NOW :
http://www.muno.pl/imprezy/warszawa/dj-koze-robag-wruhme-powered-by-jb-1500m2-warszawa-20997/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz